Google nieustannie wprowadza nowe rozwiązania, które mają na celu maksymalnie zadowolić wyszukujących użytkowników. Czasy, w których wystarczyło umieścić na stronie internetowej kilka słów, numer telefonu i słowa kluczowe, na które się chciało reklamować – minęły. Takich stron są miliony (jeśli nie miliardy?). Teraz chcąc skutecznie reklamować się w wyszukiwarce Google trzeba poświęcić zdecydowanie więcej czasu by strona internetowa wyglądała przede wszystkim naprawdę dobrze, by była skoncentrowana na użytkowniku (kliencie) i by zawierała treści związane z tematyką działalności.
Brzmi prosto? To tylko początek.
Nic nie zmienia się również w kwestii:
- oryginalnych treści na stronie
- długości tych treści oraz ich prezentacji
- wtyczek społecznościowych
- prawidłowej walidacji
- szybkości działania strony
- optymalizacji względem urządzeń mobilnych – smartfonów, tabletów, iPadów
- optymalizacji metaznaczników
- oryginalnych grafik
- ciasteczek cookies i RODO
- aktualizacji kodu
- bezpieczeństwa płatności
- protokołu https://
- linków przychodzących i wychodzących
Pozycjonowanie stron w 2020 roku będzie zadaniem coraz bardziej wymagającym, zarówno czasu jak i wiedzy. Strony na pierwszej stronie wyszukiwarki Google będą tymi, które zostały wysoko ocenione przez algorytm co prawda, ale w skład algorytmu wchodzą aktualnie czynniki realnie generowane przez użytkowników. Warto więc przyłożyć się do promocji strony w tym roku, zwłaszcza że jest to póki co najlepszy sposób reklamy na rynku.
Jak to możliwe? Twoja reklama trafia zawsze do osób, które poszukują danej usługi którą oferujesz na swojej stronie. Ten sposób od dawna bije na głowę ulotki rozdawane przypadkowym osobom w centrum miasta, mailing do tysięcy osób, tablice na słupach i przy drogach (likwidowane zresztą), których większość osób i tak nie jest w stanie przeczytać czy reklam na samochodach.
Nic nie wskazuje na to, żeby w 2020 roku Internauci odrzucili wyszukiwarkę i media społecznościowe (w których chętnie przesiadują, nieraz długie godziny) dlatego promocja w Internecie będzie strzałem w dziesiątkę.
Jeśli posiadasz stronę internetową i chcesz zacząć się reklamować w Google – skontaktuj się z nami (mail / formularz) [albo na Facebooku] wybierzemy najbardziej optymalne słowa kluczowe dla Ciebie i dostosujemy cenę za usługę do Twojego budżetu.
Pozycjonowaniem zajmujemy się odkąd istnieje Google! Od tego czasu zdobyliśmy specjalistyczne wykształcenie kierunkowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i wiele certyfikatów w tej dziedzinie.