Kampanie Google Ads to rozwiązanie przeznaczone dla firm, które chcą natychmiastowych efektów w pozycjonowaniu. Strony internetowe pokazują się wówczas w płatnych wynikach reklamowych Google, przed wszystkimi innymi stronami oraz mapami.

Jak to działa?

W zależności od typu strony i oczekiwanych wyników tworzymy kampanię Google Ads, wybierając słowa kluczowe które Państwa najbardziej interesują. Reklamy zaczynają wyświetlać się maksymalnie 1 dzień od momentu zasilenia konta (wymagana przedpłata). Klient płaci za kliknięcia reklam lub/i za połączenia telefoniczne. Reklama wyświetla się w określonych lokalizacjach, godzinach, na wybranych urządzeniach. Czas trwania kampanii ustala klienta, może to być jeden dzień, może być i miesiąc. Można reklamować się np. tylko w dni robocze od 8 do 16 (lub w innych wybranych dniach czy godzinach), można określać grupy odbiorców (np. tylko kobiety, tylko w danych przedziałach wiekowych) czy o określonych zainteresowaniach. Można również korzystać z partnerów Google Ads, czyli reklamować się zarówno w wyszukiwarce jak i na stronach które przystąpiły do programu, określając również tematykę tych stron. Jak widać jest to narzędzie, które gwarantuje bardzo precyzyjne określenie grupy docelowej, dzięki temu cieszy się też wysoką skutecznością.

Koszty

W przypadku kampanii Google Ads wymagana jest opłata przed rozpoczęciem gdyż musimy zasilić konto przed startem wyświetlania reklam. Google Ads jest droższym rozwiązaniem niż pozycjonowanie naturalne. Kampanie prowadzimy już od 300 zł.

Dla kogo?

Dla każdej firmy, której zależy na szybkim pozyskaniu klientów, która posiada większy budżet na reklamę.

Dlaczego u nas?

Tanie kampanie Google Ads są możliwe. Nie jest problemem wydać dużo środków finansowych na kampanię, która zostanie wyklikana przez nieuczciwą konkurencję, gdzie słowa kluczowe będą nienajlepiej wybrane. Nasi specjaliści posiadają certyfikaty wydane przez Google, dzięki czemu gwarantujemy wysoką optymalizację kampanii by prowadzić ją po najniższych kosztach dla najbardziej konkurencyjnych słów kluczowych. Korzystamy z narzędzi dostarczanych przez Google Ads, planerów słów kluczowych, raportów, wybieramy tylko optymalne konwersje. Konsultujemy z klientem jakich wyników oczekuje, czy są to połączenia telefoniczne, czy zamówienia produktów w sklepie i na tym się skupiamy. W zależności od oczekiwań modyfikujemy także trwające kampanie by jak najlepiej spełniały swoją rolę.

Chcesz spróbować?

Serdecznie Cię zapraszamy! Pierwsza kampania otrzyma od nas atrakcyjny kupon obniżający koszty.
Tanie kampanie Google Ads – nie przepłacaj, zamów u nas.