Sytuacja w kraju związana z wystąpieniem epidemii zachorowań na COVID-19, zmusza wiele firm do zastanowienia się nad zmianą systemu pracy i pozyskiwania nowych klientów. W sieci można naprawdę dużo, zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami.
- Reklama w Internecie
Jeśli dotychczas Twój biznes nie był widoczny w Internecie lub był widoczny ale słabo – czas to zmienić. Nie masz strony internetowej – zrób ją, nie widać jej w Google – koniecznie zastanów się nad pozycjonowaniem strony, a nawet na najgorszy czas – nad reklamą w Google Ads.
Nie oszukujmy się, 99% ludzi teraz siedzi w Internecie. Musi coś jeść, zamawia on-line, i poszukuje własnie takich rozwiązań.
2. Katalogi on-line
Jeśli coś oferujesz rozważ wprowadzenie na stronie internetowej katalogu produktów on-line. To mogą być zarówno produkty spożywcze, kosmetyczne jak i części do budowlane. Prowadzisz restaurację? To może być menu. Wykonujesz prace remontowe? To może być katalog usług.
3. Sklepy on-line
To tak jak katalogi tylko z możliwością szybkiego ich zamawiania, połączone z szybkimi płatnościami.
4. Systemy rezerwacji i zamówień
Jeśli Twój biznes jest otwarty lub otwarty z pewnymi ograniczeniami, np. usługi z odroczonym terminem, albo dostarczasz posiłki na wynos/z dostawą – to jest to rozwiązanie dla Ciebie.
5. Zdalne nauczanie
I nie tylko dla dzieci. To rozwiązanie zarówno dla firm, które chcą szkolić pracowników, jak i dla szkół językowych, gotowania, makijażu, a nawet tańca.
To dobry czas na zrobienie dla swojego biznesu czegoś, co odkładaliśmy przez brak czasu.
Ogranicza nas tylko wyobraźnia!
Pozycjonowaniem zajmujemy się odkąd istnieje Google! Od tego czasu zdobyliśmy specjalistyczne wykształcenie kierunkowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i wiele certyfikatów w tej dziedzinie.