Sytuacja w kraju związana z wystąpieniem epidemii zachorowań na COVID-19, zmusza wiele firm do zastanowienia się nad zmianą systemu pracy i pozyskiwania nowych klientów. W sieci można naprawdę dużo, zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami.

  1. Reklama w Internecie

Jeśli dotychczas Twój biznes nie był widoczny w Internecie lub był widoczny ale słabo – czas to zmienić. Nie masz strony internetowej – zrób ją, nie widać jej w Google – koniecznie zastanów się nad pozycjonowaniem strony, a nawet na najgorszy czas – nad reklamą w Google Ads.

Nie oszukujmy się, 99% ludzi teraz siedzi w Internecie. Musi coś jeść, zamawia on-line, i poszukuje własnie takich rozwiązań.

2. Katalogi on-line

Jeśli coś oferujesz rozważ wprowadzenie na stronie internetowej katalogu produktów on-line. To mogą być zarówno produkty spożywcze, kosmetyczne jak i części do budowlane. Prowadzisz restaurację? To może być menu. Wykonujesz prace remontowe? To może być katalog usług.

3. Sklepy on-line

To tak jak katalogi tylko z możliwością szybkiego ich zamawiania, połączone z szybkimi płatnościami.

4. Systemy rezerwacji i zamówień

Jeśli Twój biznes jest otwarty lub otwarty z pewnymi ograniczeniami, np. usługi z odroczonym terminem, albo dostarczasz posiłki na wynos/z dostawą – to jest to rozwiązanie dla Ciebie.

5. Zdalne nauczanie

I nie tylko dla dzieci. To rozwiązanie zarówno dla firm, które chcą szkolić pracowników, jak i dla szkół językowych, gotowania, makijażu, a nawet tańca.

To dobry czas na zrobienie dla swojego biznesu czegoś, co odkładaliśmy przez brak czasu.
Ogranicza nas tylko wyobraźnia!

Koronawirus – rozwiązania dla firm w Internecie
Tagged on: