Skuteczna reklama w Internecie to coś, na co powinna postawić każda firma chcąca pozyskiwać klientów spoza grona najbliższej rodziny i znajomych królika. Konkurencja jest ogromna, oczekiwania klientów zmieniają się jak i ich zachowania w Internecie.
Codziennością jest teraz korzystanie z smartfonów przy każdej możliwej okazji, od poszukiwania informacji, przez czytanie gazet, oglądanie filmów, szukanie opinii na temat firmy czy robienie zakupów on-line. Strony muszą zatem budzić zaufanie, gromadzić informacje w taki sposób by były one łatwo przyswajalne i łatwe w odnalezieniu. Koniecznym jest także posiadanie certyfikatu ssl, gwarantującego bezpieczne połączenie przy płatnościach on-line, czy przesyłaniu danych przez formularze kontaktowe. Coraz większą rolę odgrywają też opinie o firmie w social mediach oraz Google Maps, nierzadko budujące większe poczucie bezpieczeństwa w momencie decyzji, z usług jakiej firmy skorzystać.
I w końcu reklama – jest już powszechna. Firmy oczywiście wykorzystują jej tradycyjne możliwości jak reklama wizualna – ulotki, banery, wizytówki, ale już ze świadomością że to jest coś co może trafić do niezbyt zainteresowanych nimi odbiorców. Reklama w Internecie ma dużo większe możliwości.
Co będzie istotne w 2022 roku?
- Certyfikat SSL: dla bezpieczeństwa danych na stronie
- Strony bezwzględnie dopasowane do urządzeń mobilnych
- Reklama w Google: pozycjonowanie organiczne i reklama w boksach reklamowych
- Budowanie marki na Facebooku i Instagramie
- Reklamy na Facebooku
- Posiadanie sklepu internetowego
- Integracja szybkich płatności np. Przelewy24, PayU ze stroną
- Umożliwienie wystawiania opinii naszym klientom
- Aktualne oprogramowanie stron internetowych
- Zabezpieczenia antywirusowe na stronach internetowych
- Nowoczesne Newslettery
- Reklama SMS
Pozycjonowaniem zajmujemy się odkąd istnieje Google! Od tego czasu zdobyliśmy specjalistyczne wykształcenie kierunkowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i wiele certyfikatów w tej dziedzinie.