Reklama internetowa w 2022 roku

Skuteczna reklama w Internecie to coś, na co powinna postawić każda firma chcąca pozyskiwać klientów spoza grona najbliższej rodziny i znajomych królika. Konkurencja jest ogromna, oczekiwania klientów zmieniają się jak i ich zachowania w Internecie.

Codziennością jest teraz korzystanie z smartfonów przy każdej możliwej okazji, od poszukiwania informacji, przez czytanie gazet, oglądanie filmów, szukanie opinii na temat firmy czy robienie zakupów on-line. Strony muszą zatem budzić zaufanie, gromadzić informacje w taki sposób by były one łatwo przyswajalne i łatwe w odnalezieniu. Koniecznym jest także posiadanie certyfikatu ssl, gwarantującego bezpieczne połączenie przy płatnościach on-line, czy przesyłaniu danych przez formularze kontaktowe. Coraz większą rolę odgrywają też opinie o firmie w social mediach oraz Google Maps, nierzadko budujące większe poczucie bezpieczeństwa w momencie decyzji, z usług jakiej firmy skorzystać.

I w końcu reklama – jest już powszechna. Firmy oczywiście wykorzystują jej tradycyjne możliwości jak reklama wizualna – ulotki, banery, wizytówki, ale już ze świadomością że to jest coś co może trafić do niezbyt zainteresowanych nimi odbiorców. Reklama w Internecie ma dużo większe możliwości.

Co będzie istotne w 2022 roku?

  1. Certyfikat SSL: dla bezpieczeństwa danych na stronie
  2. Strony bezwzględnie dopasowane do urządzeń mobilnych
  3. Reklama w Google: pozycjonowanie organiczne i reklama w boksach reklamowych
  4. Budowanie marki na Facebooku i Instagramie
  5. Reklamy na Facebooku
  6. Posiadanie sklepu internetowego
  7. Integracja szybkich płatności np. Przelewy24, PayU ze stroną
  8. Umożliwienie wystawiania opinii naszym klientom
  9. Aktualne oprogramowanie stron internetowych
  10. Zabezpieczenia antywirusowe na stronach internetowych
  11. Nowoczesne Newslettery
  12. Reklama SMS